2013. január 27., vasárnap

Blogkóstoló 7.


Ismét szerencsés voltam, mert bár nem ismertem Jucit, mégis egy perc alatt találtam kettő sütit, amit már jó ideje el akartam készíteni és örülök, hogy nála meg is találtam:

Az egyik a mostani Oreo keksze, a másik a Red velvet muffin, amit én már milliószor megálmodtam tortában és  most Valentin-nap  alkalmából végre készültem megsütni!:)



Hozzávalók:
Red velvet:
20 dkg liszt, 10 dkg vaj, 10 dkg cukor, 1 tk sütőpor / szódabikarbóna, 1 evőkanál kakaó, 1 tk vaníliaeszencia,
1 citrom reszelt héja, 2 tojás,1 dl tej/ eredetiben író, 1 evőkanál piros ételpaszta / céklapor 
Krém : 20 dkg mascarpone / krémsajt /túró, 1 k van. eszencia, 2 dl tejszínhab, 5-10 dkg porcukor
Ezt a mennyiséget akár duplájára is szorozhatjuk!






Oreo 1, 25 csésze liszt, fél csésze  holland kakaó, fél csésze vaj, fél csésze porcukor, 1 tojás, fél-fél tk szódabikarbóna, sütőpor, cs só
Krém: fél csésze vaj,  1 csésze porcukor, 4 evőkanál tejszín, 1 tk vaníliakivonat /én most fél rúd kikapart belsejét raktam





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépnek tűnik a Red velvet tortád, biztos nagyon finom is volt!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igen, szerintem ez egy elronthatatlan süti!:)

    VálaszTörlés