2013. február 13., szerda

Sonkás pisztráng francia krumplival

Végre írok...
Nem hittem volna, hogy ennyire nincs időm! Pedig olyan finomak készültek, hogy fotózásra egyszerűen egy falat sem maradt!

Sokszor el kell dugnom, mert különben ez van, hogy eltűnt, mire lenne időm (azaz másnap reggelig!)!

Nagyon rég éreztem viszont ilyet örömet, ugyanis, hiába az ellenségeskedés, de most kivételesen az egyik olcsó szupermarketben olyan iszonyú olcsón kaptam halakat, hogy hihetetlen!

És egészséges ételek felé haladva ez igen nagy öröm, mert általában, ha kitalálok valamit , az nem jön össze.
Így spontánul pedig szuper gyorsan, kiváló vacsora-ebéd üthető össze.

Ezt a francia krumplit még az első főzésekkor találtam, azóta verhetetlen számomra!
Egy tepsit egyedül is meg tudok enni melegen, főleg, hogy most saláta krumpliból készült, olyan mint a kifliburgonya, kis csinos, vékony karikákra lehet vágni!

Hozzávalók:
1 pisztráng (só, színes bors, citromban kb egy óráig állt), a hasában a citrom szeletekkel, kívül pedig házi sonkával /baconnal betekerve jól átsütöttem!
Belül omlós, ízes fehér hús fogadott, de ami meglepő, éreztem rajta a sonka ízvilágát!
Francia krumpliköret:
7-8 szem krumpli, 2-3 dl főzőtejszín, só, bors, szerecsendió, fokhagyma















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése