2013. május 2., csütörtök

Lila rakottkrumpli

Hát ez aztán nem semmi színkavalkád!
És nem kellett a fotókon igazítani, ilyen volt !

Látványa igen érdekes és szokatlan, ízre ugyanolyan fincsi, sőt, most ,hogy több tejfölt használtam, vagy mert nagyon finom a paprikás szalámi, nem tudom, de még jobban ízlett!

Hozzávalók:
fél kg lila krumpli, 2-3 lila hagyma, 2 gerezd fokhagyma, só, színes bors, majoranna, kb 3-5 dl tejföl, ízlés szerint paprikás szalámi /kolbász, 2 szál sárgarépa, 3-4 kanál kacsazsír

A krumplit előfőztem, felkarikáztam minden hozzávalót, rétegenként sóztam, borsoztam és közé is pakoltam tejfölt. A répa roppanósága  nagyon tetszett, de természetesen azt is elő lehetett volna sütni, mondjuk zsíron.














2 megjegyzés:

  1. De szép:) Az idén én is ültettem lila krumplit, aztán elválik mi lesz belőle, mert aprócskák voltak:)

    VálaszTörlés
  2. Ezek is ilyen kis érdekes formájúak voltak, de tényleg olyan más egy ilyen színes ételt enni!:) Jó, hogy ültettél!

    VálaszTörlés