2013. május 15., szerda

Tavaszi köszöntő

Rég kaptam díjat!
Igazából nem is tudom hogyan, mostanában nem vagyok benne (idő hiányában), a blogolásban, de nagyon jól esik egy ilyen visszajelzés, attól aki olvasgat minket, vagyis engem.
Nem más, mint Baker Ann-nek hívják, és köszönöm Neki ezt a kis meglepit!

3 fontos dolgot kell még tennem:
1. További 4  200 állandó alatti  látogatottságú bloggernek elküldeni ezt a díjat!
2. Értesíteni is Őket!
3. Ja és természetesen ajánlani, (megemlíteni) az illetőt, akitől kaptam!:))

Remélem, mindent jól csináltam, és akkor a következők lennének, akinek átadnám virtuálisan is a virágcsokrot
1.Coffeinmentes (a szép képekért és különlegességekért!)
2. Katuci-nak (mert felvirágoztatja a jókedvemet a sok-sok finomságokkal!)
3. Erika-nak (mert nagyon kedves hely a blogja, és remélem, mindjárt meglesz a 200.!)
4. Select food-nak (mert iszonyú jókat főz!)



3 megjegyzés:

  1. Kedves Erika,

    köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a kedves szavakat és hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Selectfood!
    Én pedig a jobbnál jobb recepteket köszönöm!:)

    Kedves Katuci!
    Nagyon tetszenek a bonbon és tortakölteményeid!:)

    VálaszTörlés