2013. május 25., szombat

Tojás nélküli kókuszos sajttorta ananásszal

A sok epres előtt-között egy kis ananász-kókusz  páros következik!

Mint láthatjátok, van egy kedves oldalam,  Piszke, ahonnan ez a recept alapötlete jött.

Megörültem neki, mert maradt egy üveg sűrített tejem,(cukrozatlan), és valahogy nem találtam ki semmit hozzá, így kapóra jött ez az egyszerű sajttorta recept, amit  tudjátok , mellesleg igen kedvelek!:)

Természetesen picike változtatásokkal jött létre, mint általában  minden recept.

Hozzávalók:
Alap: g teljes kiőrlésű  kakaós keksz, 10 dkg vaj
Tojás nélkül krém:
 kb 300 dl cukrozatlan  sűrített tej,   kb 300 g mascarpone, 5 kanál méz/ barna nádcukor, 1 kanál vanília esszencia, kb 1  citrom leve
 Az én változatom a dúsításra:
1-2 szelet (friss) ananász felkockázva (ezt a kekszes masszára tettem), 5-5 dkg kókuszreszelék (ezzel megszórtam az ananászt is a krém előtt, és a végén a kisült tortára is), 50 g étcsoki vajjal összeolvasztva
De ezen kívül persze lehet bármivel: csokival,  bármilyen gyümölccsel gazdagítani.

Gőzfürdőben sütöttem kb 30-40 percig, becsomagolva fóliával, de sajnos nem vártam meg, langyosan pedig szinte vághatatlan, ezért hagyjuk kihűlni !
Másnap teljesen összeállt , összeért és tökéletes állagú  és ízű lett!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése