2013. június 3., hétfő

Epres-kókuszos rétes

Nézegettem a különleges rétesek közé sorolt (saját) Céklás-túrós rétest, és egyszer csak meglepődtem a felismeréstől, hogy én még nem vettem, ettem epres rétest!
Milyen érdekes, most voltunk epret szedni először szedd magad akcióban. Ezért meg is született az újabb receptem.

Kellemes, de egyben fárasztó mulatság volt, ugyanis rengeteg éretlen közül kellett megtalálni a jókat (jobban éretteket).

Viszont ilyen friss eperízzel még sosem találkoztam, ezért is örülök!

Hozzávalók: 1 csomag réteslap( megvajazva/ olívaolaj), 500 g eper (felszeletelve), 4-5 kanál ízlés szerint méz/barna cukor
kb 150 g  kókusz, de még lesz édes morzsás, mandulás és diós.
A végén még leöntöttem az epres balzsamkrémmel és porcukorral is a fotóhoz!:)

Ugyanis ki kell majd  próbálnom, melyikkel milyen!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése