2013. június 26., szerda

Rebarbarás párna

Ez most nehezen jött össze, de azért is megcsináltam!
Annyiféle tervem volta szép rebarbarával, de most ez lett csak belőle!
Ugyanis nem akarom szídni a piacot, de ,amikor kimentem, sosem volt friss rebarbara, ezért valakitől mélyhűtött állapotban átvettem egy adagot.

Mivel a mélyhűtött gyümölcs más állagú, ízű, ezért kicsit nehezebb dolgom volt vele (szerintem).
Sokáig fagyiban gondolkodtam, de szerintem nem érződik túl sok íze, sőt, inkább csak a savanyúsága
érezhető, illetve a fűszerezéssel lehet még domborítani

Így aztán majdnem lekvárt főztem belőle és szép kis párnákba, buktákba rejtettem!


Mostanában teljesen kihagytam ezeket a péksütiket, viszont most,hogy kaptam egy adag rebarbarát úgy gondoltam, sütnöm kell belőle, egy egyszerű, házias süteményt..



Hozzávalók.
Kelt tészta: 3 dl tej, 3 evőkanál olívaolaj,  5 dkg vaj, 2,5 dkg élesztő, 1-1 tk só, cukor, kb 500 g liszt:
 /pizza tészta
Töltelék:
 2-300 g rebarbara, 5-10 dkg nádcukor, 1 lime leve, héja, fél rúd fahéj, fél vaníliarúd























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése