2013. június 22., szombat

Zöld teás epres-rózsás tiramisu

Egyik régi kedvencem a tiramisu, kicsit válogatós vagyok, ezért leginkább az itthonit szeretem,
de most egy teljesen rendhagyót szeretnék kipróbálni,
aminek a lényege az ízén kívül a színe!

A matcha port szerintem már sokan ismerik és használják, a zöld tea por könnyen válik részesévé a konyhánknak.  Fogyasztása ugyanolyan jótékony, mint a szálas teáé.Kitűnő színező anyag is egyben.

A tiramisu a kávés íze miatt szeretjük,  ezért kíváncsi voltam, így milyen lesz teásan.
Már régen (kb 2éve) készülök összerakni, de most a Sad. 16. kiírására is gondoltam.

Hozzávalók:
1/2 csomag babapiskóta, ízlés szerint (5 kanál) matcha por ( +citromos meleg víz), 1-2 tk eperlikőr / rum /,
 250 g mascarpone / tejszínes krémsajt,  2 kanál eperlekvár , 1 kis kanál rózsalekvár , 1 tk rózsavíz, 1 tk vanília kivonat / vaníliás cukor (lazításnak tejszínhab, de én most elhagytam)
 Díszítés: rózsaszirom, matcha por








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése