2013. július 25., csütörtök

Grillezett sült makréla (hosszú zöldbabos) meleg salátával

Az egészséges táplálkozás szerintem nagyon finom tud lenni, egyáltalán nem nyűg, sőt, sokkal egyszerűbb és gyorsabb!

A mostani kis szösszenet kb 10-20 perc alatt készült el, (bár sajnos nem filéztem ki a halacskákat!) viszont nagyon mutatós és ízletes ebéd lett.

Hozzávalók:
fejenként két halacska, só, fokhagyma, cayenne bors, lime, libazsír
meleg salátához: 1 marék hosszú zöldbab (5-10 percig előfőzve), 1 marék szójababcsíra, 2 db kisebb sült cukkini és  1 közepes padlizsán (só, bors, libazsíron sütve)










2 megjegyzés:

  1. De jó, úgy szeretem így a halat zöldségekkel. S ez a tányér, olyan szép, sehol se kapok itt felénk, pedig már néztem.

    VálaszTörlés
  2. Én is mindig nézem, de amióta bezárt a Cora, nem látok ilyet!

    VálaszTörlés