2013. július 30., kedd

Töltött paprika Epercsók módjára

Hi-hi, de vicces  a cím!
De igen, ezt is én találtam, ki, mert máshol nem láttam nyuszival, és egyszer csak összeállt (2 perc alatt), ez a picit megmásított töltött paprika!

Gyönyörűséges és számomra tökéletes formájú paradicsompaprikákat kaptam és már akkor eszembe jutott, milyen rég ettem töltve!

A hús pedig most (ismét egészséges irányzat) nyúlhús lett, mert szeretem, szeretjük.
Továbbá a fő szempont még mindig , hogy cukor nélkül, de finomat együnk, ezért is kitűnő választás ezt a paprikát választani, mert eleve édesebb mindegyiknél.
Az igazi magyar paradicsomokhoz pedig vétek cukrot tenni!

Hozzávalók
4 db paradicsompaprika, kb 30 dkg darált nyúlhús,  Himalája só, cayenne bors,1 kisebb reszelt sárgarépa,
fokhagymás bors / színes bors, 1-2 gerezd fokhagyma, 1 tojás (elhagyható)
kb 500 g  paradicsom, pici só, (átpasszírozva+ kevés víz), friss  bazsalikomlevél
A húshoz bármilyen zöldség: cékla, sárgarépa, fehérrépa, padlizsán cukkini stb reszelve tehető.


A darált húshoz reszeltem a répát, fokhagymát, megfűszereztem, addig a paradicsomokat megfőztem, átpasszíroztam, kevés vizet tettem bele és abban főztem kb 30percig a kis töltött paprikákat, bazsalikomlevél az utolsó öt percben került bele.










2 megjegyzés:

  1. De szép, mint egy virág:) Nekem is jöhetne nyúlhússal is:)

    VálaszTörlés
  2. Meglepően (szerintem) finomabb volt, mint a hagyományos!:)

    VálaszTörlés