2013. július 1., hétfő

Török ricottás parfé / terrine

Ez gyönyörű!
Tele pisztáciával, amikor megláttam, tudtam , hogy elvesztem, de lehet ennek a tejszínes csodának ellenállni?:))

A forrás innét, de jól elmentem, mert úgy, mint a Cassata-m, nagyon laktató és mutatós tud lenni (már tortára is gondolok!)!

A mennyiséget ezért is feleztem le, de ha nagy eseményre, vagy sok embert várunk, akkor érdemes az eredeti mennyiséggel dolgozni!

Hozzávalók:
400 g ricotta, 100 g cukor, 150-200 ml tejszín (hab), 1 lime leve, 60 g pisztácia,  pár darab koktélcseresznye/ török édesség kis kockára vágva, 1 tk rózsavíz,
és szerintem narancsvirág vízzel is isteni, most pedig egy kupica epres likőrt is raktam bele.









2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki és jól illene a mostani 16. SAD kiírásába ;)

    http://sunisuti.blogspot.hu/2013/06/sad-16-kiiras-rozsas-kedvemben.html

    VálaszTörlés
  2. Tényleg! Csak már annyi mindennel készültem, hogy ezt el is elejtettem!:)

    VálaszTörlés