2013. augusztus 1., csütörtök

Céklás dinnyefagyi

Most nagyon boldog vagyok, mert a hetedik napon kitaláltam a magamnak való édességet!
Nincs benne cukor, mégis édesség!!!

Pár hete még egymás után jöttek a finom sütikék, mára azonban maradtak a zöldség-gyümölcs párosok!

De most nagyon élvezem! Teljesen más és amit mindig olvastam fanyalogva, abszolút igaz: nagyon jól, egyre jobban érzem magam!

Vicces, mert először én is egyből azt kérdeztem, mit fogok tudni enni?
Nagyjából a közértekből semmit, csak a zöldség osztályról, a többiben minden más anyag van, amit méregtelenítésre nem valóak.

Szóval jöjjön ez a gyönyörű pink fagylalt, ami igen egyszerű, de számomra kitűnő és különleges is!

Hozzávalók:
1-2 db sült cékla, 200 g görögdinnye (ízlés szerint),  150 g görög joghurt (natúr )


Gyerekeknek epres rolettivel







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése