2013. szeptember 2., hétfő

Egy csésze kávé

Végre!:)
Végre nekem is van ilyen, amire évek óta ácsingózok, de most megkaptam magamtól névnapomra.
Szemet és szívet gyönyörködtető ez az összeállítás.

Alig várom, hogy ihassak belőle tejszínes kávét, vagy melang-t, amire még kb 1-2 hónapot igaz várnom kell, de addig is minden más teát ebben fogok nézegetve inni.

Most azért iszom egy (számomra) különleges kávét, amire érdemes volt várnom.

Ugyanis a kókuszvirág cukrot lehet fogyasztani, így nagy izgalommal most először megkóstoltam.
Ami egyből szimpatikussá tette, hogy karamellizálható, úgy hogy remélem megtaláltam a számomra
tökéletes édesítőt!

Karamellás-kókuszos kávé
Frissen őrölt (most is etióp) kávéból,  karamellizált kókusz (virág) cukor,  sk  mandula tej vagy  kókusztej







4 megjegyzés:

  1. Kicsit megkésve is boldog névnapot kívánok neked! Ilyen készletet én is szívesen elfogadnék akár magamtól is nagyon szép. Egy kis általad készített kávét sem utasítanék vissza nagyon jól hangzik!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Névnapot, csodaszép a készleted:)

    VálaszTörlés