2013. október 2., szerda

Sajtos vajhal padlizsánkrémmel

Nagyon egyszerű, fehér húsú , szálka nélküli halacska,
ami úgy készült, hogy betoltam a sütőbe, amikor eszembe jutott nem sóztam meg.

Így lett belőle sajtos, pár szelet gouda sajttal gondoltam "megsózom", telitalálat!

Látható, a mostani nyerő zöld fűszer nálam a koiranderen kívül a bazsalikom!!!

Hozzávalók:
fejenként 30 dkg vajhal, 1 kanál vágott fokhagyma/ metélőhagyma, 2-3 csipet fokhagymás bors, 1-2 evőkanál vaj  és olívaolaj, ízlés szerint gouda sajt / cheddar sajt
Köret: sült padlizsán összeturmixolva vajjal, és  reszelt parmezánsajttal, fűszerekkel, fokhagymával.










2 megjegyzés:

  1. Egyszerű és finom:) Nagyon szeretem a halakat én is, gyakran eszem, legalább 3x egy héten:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor még van min változtatnom!:)) Én is szeretnék 3x enni, de inkább úgy jön ki, hogy egymás után többször, aztán egy kis szünet és megint dúskálok...

    VálaszTörlés