2013. november 27., szerda

Thai jellegű nyúlpaprikás

Jó sok nyuszis receptem van már, ezt is felrakom, mert nagyon jól sikerült ötvözni a magyar és thai ételt.
Ismét a Lidl-ben jártam és bedobtam két csomaggal a nyúllapockából, hogy majd milyen jó lesz később!

De már aznap este elkészítettem, mert maradt kókusztejem és éppen:) volt koriander levelem is a hűtőben, ami már nem volt túl szép...

Szóval nem szerettem volna kidobni, ezért beletettem. Így főzök én sokszor jó kis vacsorát, abból , amit találok.

Hozzávalók:
Nyúlpaprikás: 2 nagy lila sonka hagyma, 1 kg nyúllapocka, só, bors, cayenne bors, 1 nagy paradicsom, fél erős zöld paprika, köménymag,  2-3 k libazsír, pirospaprika, fél l víz
Thai jellegűhöz pedig a felét készítettem tovább ennek a nagy adagnak
1-2 dl kókusztej, 1 marék aprított koriander zöld, 2 gerezd fokhagyma, chilipehely, és kaffírlevél, ezzel még pár percig rotyogtattam

A köret rizs lehetne még, de most sült sütőtökkel ettem, viszont így lemaradt a fotóról az a sűrű, finom szósz, amiben főtt a combocska..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése