2014. szeptember 15., hétfő

Segítsüti 2014. Ősz

Leukémiás Gyermekekért Alapítvány


A 11. Segítsüti támogatottjai a Leukémiás Gyermekekért Alapítványon keresztül a kelet-magyarországi leukémiás megbetegedésben szenvedő gyermekek lesznek.
Leukémiás Gyermekekért Alapítvány Kelet-Magyarország legnagyobb daganatos és vérképzőszervi megbetegedésben szenvedő gyermekek ellátását biztosító debreceni Gyermekhematológiai-Onkológiai Tanszék közvetlen támogatója, ahol nagyon sok hátrányos helyzetű beteg gyermeket kezelnek, számukra igyekeznek minden kényelmet és a kezeléshez szükséges legmodernebb gyógyászati felszerelést biztosítani. A Tanszék saját Experimentális Hematológiai Laboratóriummal rendelkezik; az folyó kutatási munkák eredményei nagyon fontosak a diagnózis felállításánál majd későbbiekben a kezelés során. Eddigi eredményeik nagyban elősegíthetik a beteg kezelési módjának kiválasztását, ezt a prognosztikai jelentőséggel bíró faktort szeretnék megfelelő laboratóriumi eszközökkel beépíteni a rutin diagnosztikába. Az alapítvány munkáját a szükséges laboratóriumi és/vagy orvosi eszközökkel szeretnénk az akció során összegyűlt pénzből támogatni.

Minden évben úgy érzem nagyon sűrű ez az időszak, mégsem hagynàm ki sohasem
Ezt az eseményt!
Az idei Segítsüti a leukémiàs gyerekeknek segít, mely engem különösen megérint.

Egy különleges kék színű tortàval szeretnék meglepni valakit, akit olyan kedves és jó, hogy ezt vàlasztja.
A red velvet nevű, amerikai sütemenyből indul, és egy kékséges, àfonyàs , szïnes édességbe vàltozik.
Az àfonyàt nagyon szeretem, és hogy ne legyen annyira egyszerűnek tűnő, meg persze egy kis vitamint is csempésszünk bele, arra gondoltam, ez tökéletes remekmű lesz együtt.

hozzàvalók:
1csésze , író, 1 csésze cukor, 10 dkg vaj, 2 tojàs, 2 tk kakaó, só, szódabikarbóna, 1 tk fehérbor ecet, 1 tubus kék ételfesték, 2 kk grànàtalma szirup, 2 csésze liszt,
Töltelék:
3-400 g mascarpone, 250 ml habtejszín, kb 10 dkg porcukor, 1 tk vanília eszencia, 12 dkg vaj, 1 zacskó zselatin,
250 g àfonya, 150 g kókuszreszelék

Elkészítés
A száraz hozzávalókat külön összekevertem,
Majd az előzőleg elkészített folyékony hozzávalókhoz kevertem.
Tűpróbáig sütöttem.
A kémet először a porcukrot vajal kikevertem, hozzáforgattam a felvert tejszínhabot , végül a habfixàlót.
A hűtőben lehűtôttem és a kihűlt kész tésztára kentem.
Az áfonyával megszórtam , majd kívülről is bekentem ês jól megszórtam kókuszreszelékkel.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése